גיסתו של ההרוג בפיגוע: "שום דבר לא משתנה פה"

    אסתי פלד 1 Comment on גיסתו של ההרוג בפיגוע: "שום דבר לא משתנה פה"

    גיסתו של נהג המשאית שנדקר אתמול למוות בידי מחבל בן עוולה בתחנת הדלק באריאל שוחחה עם איתי גדסי ב"מהדורה המרכזית" וסיפרה על החוויה הקשה, והעבירה מסר לחברי הכנסת שזה עתה נבחרו | האזינו לריאיון

    צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתי, גיסתו של מוטי אשכנזי, נהג המשאית שנרצח בפיגוע באריאל, לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו שמענו על האירוע בבוקר, ידענו שהוא עושה קו באזור הזה. הבת שלו התקשרה לחבר שלו שעבד איתו, והוא סיפר לה שהוא נפגע. התחלנו לעשות טלפונים לילדים, ומייד אני ואחותי נסענו לבילינסון".

    גיסתו סיפרה על האופי הנעים שהיה לו: "הוא היה אדם פשוט, ופשוט אדם. היה אדם שקט ונעים, שידוע ברוגע שלו. מעולם לא ראיתי אותו כועס. תמיד הוא היה עוזר. אף פעם לא אמר לא לבקשת עזרה" אמרה בבכי.

    "היה סיוט גדול עד שמצאנו אותו, הגענו לבילינסון ולא מצאנו אותו, למרות שלא היו הרבה פצועים בפיגוע. ההתנהלות הייתה לא נכונה. עוד לא קיבלנו פרטים מהצבא".

    אתי סיפרה גם על הטרור שפגע במשפחה שלה לפני שנים רבות: "גם אחי נהרג בפיגוע בשנות ה 70, נראה שמאז שום דבר לא השתנה. נראה שאין מעשים בשטח, ה' שומר עלינו, אבל הוא נתן לנו תפקיד לעשות את מה שמריך, אין טעם בהצהרות מהכיסאות בכנסת, אנחנו רוצים לראות דברים משתנים בשטח".

    האזינו לריאיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות